Kalandozás Édesanyám könyvespolcán

szépség
Izgalmas valaki más kincsei között barangolni, még akkor is, ha már sokszor megtettem. Mindig találok valamit, ami meglep. A dualitás tükröződései, teremtés és varázslatos gondolatok ölelnek körül, amiből elmélyült bogarászás közben körmöltem először papírra, majd ide az aktuális kedvenceket.

"Amit nem látsz magadban, azt rajtad kívül sem látod."
Anthony de Mello

"A szó varázsige, az Én így gyakorolja hatalmát: először önmagán, aztán másokon, végül a természet felett."
John Cowper Powys

"Testünk alá van vetve az égnek, az ég alá van vetve szellemünknek."
Leonardo da Vinci

"A szó megállítható, a hatás nem."
Tatiosz

"Éneink szóváltása:
- Nem kell a lehetetlenhez ragaszkodni.
- De igenis, ragaszkodni kell a lehetetlenhez."
Osvát Ernő

"Képzeletünkben nem azt látjuk, amit akarunk, hanem amire képesek vagyunk."
Tatiosz

"Az én imádságom: Lelkem Istene, őrizd meg bennem mindhalálig a gyermeket, akinek születtem."
Juhász Gyula