Beszélgess a sejtjeiddel

DNS
Ez az egyik legkülönösebb gondolat, amire az ember ébredhet. Így kaptam egy témát, ami régóta foglalkoztat. Olvastam már Kryon-tól (Kvantum-gyógyítás), utalt rá Adamus is (Next), miszerint egyszerűen mondd a testednek, hogy újítsa meg magát. Vannak történetek emberekről, akik be is bizonyították. Valószínűleg figyelemreméltóan sokan ahhoz, hogy egyre elérhetőbb, reálisabb potenciálként érzékeljük magunk körül. Az áthidalás mégis akkor történt meg, amikor szóban hallgattam, többször is, hogy emberek, különösen gyerekek mire képesek. Olyan gyermek például, aki számára nem létezett a lehetetlen. Mert nem tudott róla.
Mi tudunk róla, mélyen magunkba olvasztottuk, küzdünk a lehetelenségünkkel, ami csendesen tehetetlenséggé változott. Ez az a rés, amivel úgy látszik sürgősen szembe kell nézni. Egyszerűen azért, mert nem létezik.
Olyan sok előítélet van, sok nézőpont, gátlás, befolyásolás, mindig valami más megoldás, mint ami az emberrel harmonizál. Sok kívülről kínálkozó módszer, ami elfordítja a figyelmet, azt a drága figyelmet, amit követ az energia. Mindig valaki vagy valami más felé.
Sokáig azt hittem, hogy elég, ha az ember a Felsőbb Énjével kommunikál, de kifelejtettem a földelést. Itt is hasonló a helyzet. A Felsőbb Énnel való kapcsolat alapvető az öngyógyításhoz és a hatékony regenerálódáshoz, de legalább annyira fontos a sejtekkel fenntartott kommunikáció is.
Az elméletet ma megtanultam, úgy tűnik, szükség lesz még némi kreativitásra, teljes őszinteségre, egy jó adag lendületre. És kész is az emberi csoda receptje?