Súlytalanság

súlytalanság
Épphogy véget ért a napfogyatkozás, máris tele vagyok élményekkel.
Korai, könnyű ébredés, majd a jól ismert súlytalanság érzése, ami nem új, de ilyen mértékben sosem tapasztaltam. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül.
Óvatosan írtam, illetve nem nagyon írtam a napfogyatkozás minőségéről, hiszen nem ehhez a felszabadító energiához vagyunk szokva vele kapcsolatban. Igaz, ez egy erős, komplex energiamátrix része, a december 21.-i napfordulóval és teliholddal kezdve, a január 4.-i napfogyatkozással és újholddal korántsem bezárólag. Most érzem igazán azt, amit néhány nappal ezelőtt írtam le. 2011 kulcsszava valóban a harmónia. Szimplán hangzik, mégis a harmónia a teljességet fejezi ki. Egyetlen megszokott szó, ami magába foglalja a lényeget. 2011 másik nagy lehetősége a bőség beáramlása. Évezredek hiedelmei, mélyre ültetett programjai veszítik erejüket és hullanak a porba. Küzdelmek lesznek, az biztos, mégis csodás kezdet ez a mai.