Díjak

Olyan meglepetés ért, amit nem illik visszautasítani és jó társaságba kerültem, miért is tenném?
Erről a Napébresztő blogban olvastam magam is :)
Kedves Kati, köszönöm! Elég régóta a Hajnalváró blogod olvasója vagyok, és bármilyen meglepő, kedves lenne számomra ezt a két díjat ott is viszontlátni.
Kedves NeMo! Ismerlek, szeretem a verseidet és a gondolataidat olvasni. Kell ennél több? Ezért választottam A Hegy nevű versblogodat.
Kedves Magdolna! A Csillag volt az első blog, aminek a rendszeres olvasója lettem és ez azóta sem változott. Nagy szerepe volt abban, hogy két éve megszületett a sajátom. Ezt az inspirációt külön köszönöm!
Kedves László! Ahogyan írtam egyszer, a konyhaművészet számomra rejtélyes terep, csak csodálni tudom, és igen, találtam benne kedves meglepetést. Foodafok
Kedves Timi! Te ledöntötted az előítéletemet a feng shuival kapcsolatban és ez klassz, mert ritkán olvasok az általad választott témában ilyen mélységű gondolatokat. A feng shui titkai
Bízom benne, hogy szívesen fogadjátok a díjakat.

kreatív blogger díj
A Kreatív Díj feltételei:
1.- A díjat meg kell köszönni.
2.- A logót ki kell tenni a blogomra.
3.- Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4.- Tovább kell adnom 7 embernek.
5.- Be kell linkelnem őket.
6.- Megjegyzést kell hagyni náluk.
7.- El kell árulnom magamról hét dolgot.

A Kedvenc blog díj feltételei:
1.- Írj egy bejegyzést, amelyben kiteszed a Liebster Blogképet,és másold be ezt az útmutatót.
díjak
2.- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3.- Ezután gondolkodj el, melyik 3-5 blog, amelynek továbbítani szeretnéd, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd egy hozzászólásban a jelölésről.
4.- Tehetséges, kezdő blogolókat részesítsd előnyben, ne olyanokat, akiknek több mint 100 követőjük van.

Mi marad a végére? Tényleg áruljak el magamról hét dolgot? Szerintem már régen megtörtént a két év alatt, ezeken az oldalakon. 1. A hitem legendásan erős. 2. A tehetetlenség az, ami kiakaszt. 3. Ez gyakran előfordul, mert emberek közt élek. 4. Nem ismerem a véletleneket. 5. A reményt ellenben nagyon jól. 6. Szeretek játszani, akkor is, ha ezért hülyének néznek. 7. Egy barátom a múltkor megkérdezte, hogy nem zavar, ha hülyének néznek? Nem. Sosem adom fel.