Tudatalatti / Akhenaten

tisztaság
A tudatalatti rejtélye az elérhetetlenség látszata.
Az ember megismerkedett a Felsőbb Énjével és az Isteni Énjével egyaránt.
Vegyük a piramisok példáját: ami a magasságokba emelkedik az megnyitja a mélységeket. A Felsőbb Énnel való munka a tudatalatti kulcsa, és az Isteni Én elérése a teljes mélység, az egyetemes tudattalan megfejtése egyben.
A tudatalatti megtisztítása vagy a tudatalatti tudatosítása?
A tudatos maga a felszámolást jelenti, de a kezdeti lépésekben a fokozatos haladás a megoldás.
A Felsőbb Én jelenléte, létének tudomásul vétele adja az ember kezébe a kulcsot. Az én korlátai látszólagosak, amint az Én-t elismeri és hitét önmaga isteniségébe helyezi. A Felsőbb Én a közvetítő, a közbenjáró és a látó Én az emberben. A tudatalatti megvilágítása és átlátása a Felsőbb Én funkciója.
Az impulzus, amely a folyamatot megindítja, a döntés, amelynek alapja a bizalom. A szeretetből minden megoldható. A bizalom megindítja a kommunikációt.
A tudatalatti hatalma a káoszban mutatkozik meg, ami az ember személyes életében, kapcsolataiban, félelmeiben nyilvánul meg.
A félelem gyökere a tudatalattiban és a tudattalanban van. A Felsőbb Énnel való társteremtés egyetlen gátja a félelem, megoldása pedig maga a Felsőbb Én. A szándék kinyilatkoztatása, a döntés aktiválja a folyamatot, az ember félelmeit a gyökerüknél ragadja meg és távolítja el. A folyamat során tudatosodik és még egyszer szembenéz félelmével. Ez az elengedés kulcsa. Mindezt önismeretnek hívják, de a szó, hogy önismeret tartalmát vesztett forma.
Az ember, aki tudatalattiját bejárni kívánja, egységben kell, hogy szemlélje önmagát, létidőit, aspektusait, ezrével egyetlen pillanatban. Látnia kell mindazt, amivel számolni kíván, a félelmei okát, kötöttségeit és elfogadni, hogy minden terhét önmaga vette magára.
Bevezetésnek ennyi elég.
Szeretettel és türelemmel fejtsétek vissza mindazt, amit magatokra vettetek. A Felsőbb Én igaz kalauz.
Lépjetek rá az utatokra, a megvalósulás útjára, amit senki sem járhat végig helyettetek.
Szeretettel irántatok.
Akhenaten