Szabad energia

energia
Az Adamus által potenciálásnak nevezett folyamat sajátos nézőpontja rázott fel tegnap és még ma is jócskán megvolt a hatása. Igazán csodás csendben történt, amikor váratlanul lehorgonyzott nálam egy szabad energiás információcsomag. Este tovább küldtem olyan erővel, amit csak hozzá tudtam adni.
Mi volt ez? Kinek a munkája és vajon egy terv vagy a megvalósuláson éppen áttörő fejlesztés, nem tudom. A válasz nem is lényeges, mert úton van. Nekem valóságos volt, az biztos és nagyon-nagyon közeli.
A mágneses technológia új arca, egyszerű, csodás, leírhatatlan, főként számomra, mert nem vagyok fizikus. Egész nap moziztam és csak azt tudom mondani, hogy: LEGYEN! Az elmúlt két napom zömében a szabad energiáról szólt, végül megnéztem újra a Hülyeség kora című filmet, pusztán emlékeztetőül.
Megjegyzem édesen-furán fog festeni a Nagykörút :)