2010

főnix
Az új évek mindig újabb energiát hoznak, az intenzitás fokozódik. Nem a duplájára, inkább a sokadik hatványára. Van, aki erre mondja, hogy felgyorsult az idő, de ez sem általános, mert velem például nem, az erőt ellenben nagyon is érzem.  'Túléltem' az évzáró holdfogyatkozást, fáradt voltam és bele sem gondoltam, hogy új áramlat kap el már az év első napjaiban. Egyik napról a másikra tudtam, hogy mit fogok csinálni 2010-ben, ha a szívem szerint dolgozom. Istenem, meddig küzdöttem ezért a gondolatért és nem sejtettem belőle egy apró mozzanatot sem. Most ugyan csak állok, hogyan is fogom én ezt megcsinálni, de tudom, hogy megcsinálom.
Milyen lehet ez az év? Amit számomra kifejez, hogy az isteni szeretet éve.
Az első, amit vettem, hogy kreatív év lesz.
Régen esett szó a trialitásról, 2010-ben ezt már nem illik figyelmen kívül hagyni, talán nem is lehet.
És a legfontosabb ... a meghatározhatatlan, amit női energiának nevezünk, a helyére kerül, állandósul. Megmutatkozott már jó erősen karácsony előtt is. Szép volt, akkor úgy írtam: könyörület, szeretet, megnyugvás. Az ember még arra is képes, hogy soha többé ne veszítse el.