Pakauwah

pakauwah
Ezt a leckét találtam a legnagyobb kihívásnak a magam számára, hát próbálkoztam. Szétfolyt a dolog rendesen. Az első próbálkozásom olyan alakváltóra sikeredett, hogy passzoltam és megpróbáltam újra. Nem tévedtem sokat, de nem tudtam vele mit kezdeni. Valami nem volt az igazi.
Tegnap álmomban szembe jött velem egy gyönyörű teremtmény. Nem annyira álom volt, mint inkább egy erős, felejthetetlen átélés. Néztem, hatalmas erő áradt belőle. Nem gondolkodtam, figyeltem és vártam, hogy mi lesz. Jött és leült mellettem. Ott voltunk egymás mellett és ugyanabba az irányba néztünk. Teljes harmónia volt, nagyon megnyugodtam. Megismerkedtünk, éreztem és nagyon szépnek láttam.
Odavagyok érte. Most várom az élményeket és persze igyekszem minél jobban megismerni. Volt már fogalmam a totemállatokról, de nem gondoltam, hogy Adamus házi feladatai között megtalálom. Klassz.